سرزمین طلای سرخ
قالب پرشین بلاگ

سرزمین طلای سرخ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الماس و آدرس almasesorkh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تقويت مو با ما الشعير هر نوع مويي احتياج به تقويت دارد و براي آنكه بهترين وضعيت را به خود بگيرد و خوش حالت و در عين حال نرم و لطيف باشد بايد به آن رسيدگي شود. كه براي اين كار مي توانيد از يكي از راه هاي زير استفاده نماييد:يك ليوان برزگ را در سه ليوان آب جوش به مدت 1 ساعت خيسانده سپس با حرارت ملايم به مدت چند دقيقه بجوشانيد و دم كنيد. ماسك اين مايع فوق العاده براي نرم كردن پوست و حتي چروك صورت موثر است و اگر موها را با آن ماساژ دهيد براي تقويت موي سر بسيار مفيد است. يك شيشه ماءالشعير را باز كرده و در هواي آزاد بگذاريد تا طعم آن عوض شود و به عبارت ديگر گاز آن خارج شود، پس از آنكه موهاي خود را شامپو زديد و با آب بطور كامل شستيد و خشك كرديد موهاي خود را با مايع فوق بشوييد و ماساژ دهيد. اكنون سر خود را با پارچه و يا حوله ببنديد . به مجردي كه موهاي شما خشك شودبوي آب جو نيز از بين ميرود. و موهاي شما براي مدت زيادي با طراوت باقي خواهد ماند. ضماد برگ كوبيده چغندر را تهيه نموده و سپس آن را با مقداري عسل و حنا مخلوط نموده و به كف سر خود بماليد و پس از 30 دقيقه موهاي خود را آبكشي نماييد. اين عمل باعث رويش مو و رشد آن مي گردد. آب پياز خام براي تقويت و تغذيه موها بسيار مفيد مي باشد و بهتر است اين عمل را قبل از اينكه به حمام برويد انجام داده تا بعد از حمام بوي پياز روي سرتان نماند.آب ترب براي روييدن موي سر بسيار مفيد مي باشد. آب شنبليله را اگر به موهايتان بماليد باعث تقويت موها مي گردد و از ريزش آن جلوگيري مي كند. ماليدن مخلوط زرده تخم مرغ و آرد نخود بر سر باعث تقويت مو و خوش حالت شدن آن مي شود.استفاده ازكتيرا نيز به موها حالت مي دهد. براي اين كار مقداري كتيرا را در دو برابر آب جوش خيس كرده و درش را بگذاريد پس از سرد شدن ژله اي به دست مي آيد كه از آن براي حالت دادن به مو استفاده مي كنند. گل سرخ، برگ آزاد درخت مرمكي، آمله و پرسياوشان را گرفته و الك نماييد. آمله را به تنهايي له كرده و در آب خيس نماييد و با آن سر را خيس كنيد و سپس مواد ديگري را روي سر بپاشيد و موها را با آنها خوب ماساژ دهيد. اين عمل باعث رشد مو مي شود. يكي از راه هاي لطيف نگهداشتن موها، چرب نمودن آنها با روغن ها به خصوص روغن لادن، روغن مورد، روغن پرسياوشان، شقايق، سنبل، مصطكي، سعد، تخم كرفس، تخم چغندر، آمله ، اقاقيا، مازو مي باشد ولي روغن لادن و روغن عشقه از همه مفيد تر است. براي تهيه روغن لادن از روش زير استفاده كنيد: مقداري صمغ لادن را تهيه كرده ، حدود 2 مثقال از آن را كوبيده و نرم نماييد و بعد پنجاه مثقال ، روغن كنجد را جوشانده و سپس صمغ را به آن اضافه كنيد و آنقدر آنرا حرات دهيد تا صمغ در روغن حل شود. مقداري مرمكي را در روغن كنجد و كمي صمغ لادن بجوشانيد ، سپس آنرا به سر بماليد تا موي سر را بلند و با طراوت نمايد. بعد از گذشت 2 ساعت موهايتان را خوب بشوييد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ مدیریت ]

<< مطالب جدیدتر    ........   مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدین.راستی نظر یادتون نره......... یه چیز دیگه این که اگه از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع استفاده کنین اشکالی نداره وگر نه قانونن و شرعا مسئولین.
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 14524
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1